bace jew lah

first time couple , on 3rd of january , akmal and dayah telah bersatu dlm dunia percintaan , hidup kami selepas itu penuh dengan suka duka , kami tempuhi bersama , ta kira walau bagaimana susah pun , pada hujung bulan 2 , aku ditakdirkan untuk bertemu dengan dayah kerama mendapat tawaran ke sekolah teknik di negeri 9 ! wow! aku pling hepy , tp stelah skian lama , dayah mungkin dah boring dgn aku ! dia mrasakn dirinya di konkong , stiap teguran aku kepada dia dianggap sebagai marah dan benci padanya , aku tukar prangai aku ! then dia kembali normaL , wow ! aku hepy gile , lpas tuh , dia dtg penang bersama aku , aku yg g amek dia kt kelantan , then dia titow umah aku selama lima ary , then skrg dia brubah , prangai dia yg dlu balik , um , skrg nie sudah claysh , tp aku tanak , tp skrg dia sudah bersama insan yg brnama alif , aku sungguh sedih ! aku akn pergi dari dunia ini tak lama lagi , mungkin lpas dayah bacew blog nie ! oke , aslm !

tlg halalkn mkn mnum abg selama kita bersama ! aslm bby , :(

0 comments:

Post a Comment